Oykununannesii12 Herhangi bi sıkıntı olursa yazabilirsin tekrardan çok geçmiş olsun hayırlı geceler allah şifalar versin tez zamanda inşallah
Hatice1344zm Oykununannesii12 amin hepimizinkini bağışlasın inşallah saol tesekkur ederim .hayirli geceler..
Oykununannesii12 Hatice1344zm bende bebeğinizi soracaktım nasıl oldu diye. O yüzden sohbete girmiştim o msji öylelikle gördüm
Hatice1344zm Siz de fıtık ameliyatı yapıştırma yeri nasil hala izi kaldi mı .üstünü açıyım mi sargı duruyor bizde pansuman yapıoruz bizde cikaralim mi siz nasil yaptınız
Oykununannesii12 Hatice1344zm ameliyat yeri ince çizgi gibi hafif hafif geçiyor artık. Ama henüz tam anlamıyla geçmiş değil tabi ki de.