Hatice1344zm aynen ameliyattan çıkınca orda uyansın diye baya aglatiyolar kendinden geçmiş. Kendim bıraktım kendim aldım hemşireyle birlikte. Baya ağlamış. Hatta hemşire en fena buydu çok ağladı dediler. Bide benim bebeğim emzik emmiyor. Ama orda beklerken emmeye alıştı. Normal de bişey bandirirsan emerdi.