Hatice1344zm Oykununannesii12 yok bizimki sadece bugun için pansuman yaptırın tmm dedi. Sunnet oldugu yere karton bardak kesip koydular yara gelmesin çişe diye hala duruyor zor oluyor cocugum cok ağlıyor
YigitAlpsMom Hatice1344zm bezini 1 numara büyük alin ben öyle yaptım biraz bol bağladım benim oğlumda ikisini bir oldu geçmiş olsun
Hatice1344zm Oykununannesii12 herhangi bisey demedi baktı hemen gitti.yaranin üstündeki bezi ne zaman çıkardınız siz
Oykununannesii12 Hatice1344zm bizim ameliyattan geldiği gibi yara açıktı hiç bişey kapatmamışlar bende doktor odaya gelince sordum öyle kalacak kendisi kapanacak dedi
YigitAlpsMom Hatice1344zm valla korkutmak istemem ama ikisi bir olduğu icin cok agladi 5 buçuk aylıkti olduğunda umarım kolay atlatırsınız
Hatice1344zm Oykununannesii12 evet ağlıyor baya gece de sabaha kadar durmuyor.2 gündür ayakta uyuyorum herkes gecer diyor da bilmiyorum valla
Hatice1344zm Oykununannesii12 normal de fazla aglamiyor ama ameliyat sonrası çok agliyor.kimi diyor cok ağlatma tekrarlar diyorlar kafam karmakarisik valla kafam durdu yani
Oykununannesii12 Hatice1344zm yok ya öyle şey olmaz sen şey yap bide calpolun varsa 1 çay kaşığı içir o zaman ağrılarına daha iyi olur. Ameliyat olan yere yama yapılıyor çıkması imkansız merak etme. Öyle diyenlere de kulak asma
Oykununannesii12 Hatice1344zm odada falan nasıldı senden başka kimseyi aldılar mı koronadan dolayı. Benim ne eşimi ne annemi almadılar. Tek kendim olunca baya ağlamıştım. Hazırladım giydirdim falan yalnız zor oldu
Oykununannesii12 Hatice1344zm bizim mesela sol yumurtalıktaydı doktor sağ tarafta belki tekrarlayabilir dedi. Bende ona korkuyom ameliyat olalı ya bida olursa diye ama inşallah olmaz. Ama ameliyat olan taraf imkansız diyor nette bile
Oykununannesii12 Yani sizi çok iyi anlıyorum durumunuzu. Bende sürekli bez alırken kontrol ediyorum bida olursa diye ama inşallah kimsenin olmaz tekrar yaşamayız.
Hatice1344zm Oykununannesii12 insallah olmaz zor ya buyuk adam olunca dokanmiyo da bebek olunca birakmak cok zor