Ameliyat süreci zor oldu durduramadım saat 4 den sonra hiç durmadı. Sabah erken gittim damar yolunu cok zor buldular. Sonra aşağı ameliyathaneye girdim beraber. Sonra beni falan çıkardılar. Yarim saat icinde aldılar. Ben fıtık yerindeki bezi nasil yapcam kac gun icinde çıkarıyım bezi bugum pansuman yaptirdim hiçbirşey demediler