Hatice1344zm 26 Gün önce 40 günlükken bizim de oldu ama bizim fıtık sol yumurtalıktaydı. Gece 4 ten sonra aç kalacak dediler. Ameliyata girmesi 12 45 buldu. 1 30 da cıktı. 2 saat sonra emecek dediler. 3 lerde emdi. Sadece açlık kısmı durdurmak zor oldu. Yoksa bebek olduğu için ameliyatı anlamıyor bile. Yarası çok küçük çizgi gibi. Ameliyattan geldiğinde açıktı bişey kapatmamışlar. Doktor kendisi iyileşecek dedi. Şükür şu an iyi. Inşallah sizin de kolay atlatır. Insan çok stres yapıyor ama o gün içinde her şey olup bitiyor. Ameliyattan 3 saat sonra da taburcu olmuştuk. 20 dk ameliyat sürdüyse 20 dk da uyanması sürmüştür. Zaten uyanmadan ameliyathaneden çıkarmıyorlar. Size uyanık halde veriyolar. Hiç korkmayın ufak bi operasyon olunca herşey bitiyor. Ve bu bebekler de cok yaygınmış