TurkerNoyan Benim oğlumda yapmıyor kakasını. Ama ıkınma yok, ağlama yok, huzursuzluk yok, gazını çıkarıyor çok güzel ama kaka yok 2 aydır bu sorunu yaşıyorum. Kaç doktora gittim bir sorun yok diyorlar normal diyorlar ama yok yani yapmıyor çocuk. Stres oldum yapması lazım deyip dolanıyorum evin içinde 😬