Busraata sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor AMA bebek huzursuz değilse ağlamıyorsa karnı sert değilse normal kabul ediliyor. Siz arada mama veriyorum diyorsunuz ve bebeğiniz huzursuz ise doktora gitmenizi öneririm benim kızımda 2 aylıkken başladı kaka yapmamaya 5,5 aylık olduk hala devam ediyor o yüzden çok doktor gezdim bu konuda yapmayacaksa siz ne yaparsanız yapın olmaz. Ben neler yaptım olmuyordu. Birde fitil verdiler onu yaparken makatta çatlak oldu kızımda çok önemli doğru bir doktor bulmak