Alcannipek Siz bol bol kayısı meyve suyu kayısı kurusu yiyin bence sütten geçer illa emiyor neden olsa
Miniknur Benim bebegim 13. Gun yapti. 14 e kadar normalmis. Karni da rahatti huzurlu bebekti benimki. Sonrasinda yine 6. Gun yapti. Yine 5 gun oldu bakalim ne zaman yapcak:)
jolene Busraata bizim doktorumuz 20 gün de kaka yapmayan bebek oldugunu normal oldugunu söylemişti. Bence bişeyler içirmeyin.
Busraata Tosbigim dr verebilirsin dedigi için veriyorum yoksa onu da vermezdim kayısi iciyorum herseyi tuketiyorum ama nafile yapar insallah ne diyim beklemekten baska çarem yok şuan
Vanilya Busraata zeytinyağını direkt verme canım mamayla karıştır veriyorsan. Bir haftadır çok rahatsız ediyorsa doktoruna danış mutlaka.
Dn23-1 Busraata bende alışır diye korkmuştum zorda kalınca yap çünkü benim bebeğim bir kere krize girdi lavmanı yaptık yarım saate anca yaptı çok ağlamıştı o zaman
Busraata TgbSG çişide çok yapmiyor bazen pipisinde darlik varmış öbür aya sünnet ettircem bazen 6 7saat çişde yapmıyor dr acelesi yok sünnetin dedi de öbür aya yaptircam
TgbSG Busraata anladım. Çiş yapmama sebebi o olabilir , ama kaka için çok endişelenmeyin. Hemen hemen her bebekte yaşanan bir sorun tabi geçici :) içinizi ferah tutun. Şimdiden geçmiş olsun 🙏🌸
Busraata Aybikesuna üzülüyorum agliyor uykusunda surekli bı çabalıyor kaka yapmamaktan başka sıkıntısı yok cok şükür
Busraata birolanameftun huzursuz ve sürekli ıkınıyor uyari da verdim yapmadi bende ona şaşırıyorum yani nasıl yapmaz 🙄
Alya-Sule67 Busraata kulak çubuğunu hemen çekip bekleme birkaç kez arka arkaya yap kakasını yapana kadar küçük dokunuslar halinde mutlaka yapacaktır merak etme
nisaballinannesi Busraata poposuna kulak pamuğunu has Etin yağına batırıp uyarıverin bende çok işe yarıyor birde mamasının içine damlatıyorum
poncikannesimlk Busraata bizim biagaia damlası ile kakası düzene girdi sende deneyebilirsin zeytinyağı diyeceğim onu da içiriyormuşsun günde 1 tatlı kaşığı içirebilirsin anne sütüyle ya da mamayla kullanıyorsan
Busraata poncikannesimlk biagai yi bulamiyorum ben burda koleidona başladık bugun eczanenin tavsiyesiyle
Busraata poncikannesimlk mamayi onceden daha cok veriyordum emmeye basladigindan beri gunde 1kere veriyorum bazen,ya 2 3gune yapıyordu