Bebegim 2,5aylik zeytinyağı içiriyorum hergun masaj yapiyorum gaz damlasi kullaniyorum hic birinin faydasi yok,acı çekiyor resmen poposuna uyarı bile verdim nafile(biliyorum yapilmamasi lazim ama onu böyle görünce kiyamiyorum) kaka yapsin diye bir sürü şey yiyorum içiyorum ne yapacagimi şaşırdım uyanıp uyanip agliyor 😑anne sütü aliyor bazen 1kere mama veriyorum ne yapmalıyım