Saraa Evet, kızım da emziksiz uyumazdı hiç. Dün ilk gecesiydi, bir kere uyandı, iyi geçti çok şükür. eşim de zaten emzik almayı unutmuş gelirken ben de bebekle çıkamıyorum. 2 aya kadar tuvalet eğitimine başlayacağım, o zaman hiç bırakmaz diye korktum açıkçası bir de aşırı bağlandı , büyüdükçe daha da sevdi. Bakalım diğer geceler de umarım dün gece gibi olur. Bıraktırırsınız siz de. Ben de 4 yaşına kadar annemi emmişim ama benim kız 4 ay emdi 🙄