Bende 3 hafta önce bıraktırdım emziğini 24 aylık olmak uzere kızım tam zamanında bıraktık bence aklı erdikçe sürekli istiyordu uyku haricinde bile gittikçe bağlanmasın diye sakladım emziğini(ucunu kesip denemedim çünkü eski emziğini dişleriyle deldi öyle bile emdi ucunu kesmek çare olmayacak diye düşündüm) anlattım hep kızım sen büyüdün büyük çocuklar emzik emmezler kuzenlerinden örnek verdim bak o da emzik emmiyor diye babanın da benim de emziğimiz yok diye, yavru kediler vardı binamızda bebek kedilere verdim emziğini dedim süt bırakıyoruz onlara kızımla görüyordu onları sürekli, ilk öğlen uykusu çok zorlamadı ama ilk gün gece uykusu çok zor oldu çocuk nasıl uyuyacağını bilemedi döndü durdu kucağıma gelmek istedi kucakta uyuyım anne dedi olur dedim kucağımda sarılarak uyumaya çalıştı ama rahat edemedi sığamadı tam 2,5 saat sürdü uyuması gece uyanıp emzik için ağlamadı ama emzik onun için uyku arkadaşıydı şimdi minik yastık yeni uyku arkadaşı oldu sarılıp yastığına uyuyor emzik sorduğu akşamlar oluyor tabi hep aynı cümleleri söylüyorum