askbocusum_1 Artık istemiyor bir aya yakın oldu, birinci haftanın sonunda gece çok ağlamıştı, sürekli uyanmıştı , evde de kesik emziği dışında emzik yoktu, onu alınca sakinleşti. Zor bir süreç ne yazık ki. Sizin bebeğiniz de bırakır, bence vermeyin, dalarken emsin, çıkarın sonrasında.