Busragokceberra Memur iseniz devletten sadece dogum yaptığıniz icin para alirsiniz. İlk cocuga 300 tl idi geçen yıl. Onun dışında süt parasi falan memura yok. SGKlı iseniz doğum yardimi, ektra maaşınız hesaplanıp yatıyor galiba bir de süt parası alabilirsiniz.