Busragokceberra çalışıyorsan üç ayrı para yatar suan isimlerini tam hatırlamıyorum 😁
arkadaslar biraz bahsetmiş. 100 kusur ,200 kusur civarında ayrı ayrı yatıyor.bi tanesi direkt hesabıma geçmişti hiç başvuru yapmamıştım diğeri icin eşim sosyal hizmetlerden form doldurmuştu.
calistiginiz icin son üç ayın ortalama maaşını yatırıyorlar iş gorememezlik gibi…
ama onun icin doğum raporunu vs işyerine vermeniz gerekiyor iş yeri yapıyor başvurularınızı.tabi bunun icin geç mi kaldınız hicbi fikrim yok bir araştırın isterseniz,sgk ya danışabilirsiniz