Busragokceberra emzirme patasjna basvurulmuyor (202tl) hastane sgk ya iletiyor ptt ye adiniza yatiyor. Dogum yardimi icin sosyal yardimlasmaya basvuruluyor kacinci bebek ise ona gore para yatiyir ptt ye ama 2 ayi buluyor. ( Benim 3. Bebegim 600 tl aldim) dogum iznindeyim bebegim 2 aylik sigortali calistigim ivin maasima gore hesaplanip ortalama 7500 tl yatacak ki bi kismi yatti. Bunun ivin de isyeti muhasebecinize dogum belgesinu veroyorsunuz o hallediyor. Bu arada yazim yanlışlarına bakmayin bi yandan emziriyorum😁