Minikminik1420 yatırıp altını alabiliyorsan ne güzel masaj yapmam falan benim ilk etapta çok zor ben genelde ağlama krizleri tuttuğunda kucağımda zıplıyorum fön makinası eşliğinde biraz böyle rahatlayınca battaniyede sallıyoruz falan gazı biraz dağılıyor sanırım sonrasında yatırıp masaj yapıyorum o saatler biraz zor geçiyor