Bebekten bebeğe değişir,umarım sizin bebeğinizin ki biter 😇 ben kolik bebek annesiyim.kızım şuan 13,5 aylık.kolik krizlerimiz ortalama 7-8. aya kadar sürdü.Şuan hala da gazlı bir bebek ama eskisi kadar değil çok şükür ve hareket ettikçe çıkartabiliyor artık.öğlen kereviz yedi diye şuan çıldırmış halde mesela hala yediği içtiği gaz yapıyor çocuğuma..