Minikminik1420 eger düzenli olarak bagırsak düzenleyıcı+gaz damlası kullanırsanız bıter.bır de emıyorsa sız yeme içmenize dıkkat edın.benım bebegımde baya gazlı bır bebektı 3 bucuk aylıkken bu söyledıgım sekılde bıtırebildik çok şükür.bir de bebekler hareketlerı arttıkça kendılerı cıkarmaya baslıyor döndükçe ayak bacak hareketlerı arttıkca