Kubrasel05_09 biz onları 2 aylık olunca atlattık o günler felaketti. Kafayı yicektim. Aglama krizleri bitti 2,5 aylık olunca. 3 aylık olduk şimdi çık ciddi azalma var ama sabah karşı uykusunu bölüp uyandırıyor 4-5 tane gaz çıkarıyor sonra çıkaramayıp aglıyor uykusu bölününce iyice huysuzlaşıyor. Sabrım kalmadı artık zor gunler geride kalsın