Nur1126 22 en ideal sıcaklık. Ben gece uyku tulumu ile yattığı için 21 yapıyorum. Usumesinden bu kadar korkma. Benim doktorum bana dediki üşüyüp hasta olursa o kadar ağır geçmez ama terleyip üşüyüp hasta olursa o çok ağır geçer dedi. Yani bende üzerine çok düşmüyorum o yüzden 9 aylık allaha şükür bir kere grip bile olmadk.