Nur1126 3 gündür havalar güzel die kombi açmadık bebeğim gündüzleri çok aktif aşırı terliyor kombi açmadığımiz halde zaten hasta olmanın temel sebebi terleyip üşümesi geceleride kombi kapalı tulumla yatırıyorum odada 3 kişi yatıyoruz kapı kapalı ben bile arada uyandığımda vucudum nemlenmiş oluyor hararet basıyor zaten kombi acsamda aşırı sıcak yapmıyoruz evi biz sevmiyoruz çok sıcağı oğlumu da doğduğundan beri hiç aşırı sıcağa alıştırmadık nasıl başlarsa öyle gidermiş.