AbrhamH
Öyle gerçekten de. Gündüz 22 derecede tutuyoruz biz de evi, ama yatak odamız gece 20 dereceye kadar düşüyor ve ben bebeğimi uyku tulumuyla yatırıp üstüne de battaniye örtüyorum göğsüne kadar. Bebeğim 2 aylık ve uyanınca hep sıcacık alıyorum beşiğinden. Eşim işe erken gideceği zaman ayrı yatıyoruz ben küçük odaya geçiyorum, küçük oda 23 derece oluyor. Yatak odasında her zaman 5-5 buçuk saat uyuyan bebeğim küçük odada en fazla 3 saat uyuyor. Ya da belki benim oğlum sıcak sevmiyor bilmiyorum ama 23 derece üstü sıcakta büyüyen çocuklar hep kolay hasta oluyor biraz soğuk gördüğü zaman çevremden gördüğüm kadarıyla 🤷🏼♀️