Busragokceberra canm öncelikle herkesin vücudu bir degil birşey derlerse üzülme ve basmaları önemli kalan kanı atıyorsun ama karnının kalması onun alakalı değil basılanda bile göbek kalıyor.Bende sezeryan oldum ve zayıf biri idim 75 ile doğuma girdim göbeğim doğumdan sonra kaldı dalga geçtiler hep Allah a dua ettim çünkü takıntılıyım göbek konusunda ve şu an 9 aylık kızım 54 kiloyum gobekte kalmadı hani diyorlar ya sezeryan da kesin göbek kalıyor sakin inanma ben hep şu içtim sütüm olsun diye günde 3 lt su içiyordum şimdi sütüm yok çok içmiyorum kimseyi takma başaracaksın