Cansu0825 Son_1453 ben cok kiloluyum onunda etkisi var ama bu ata spora basladim sanki yavaştan geciyo gibi evde leslie yapiyorum
Son_1453 Cansu0825 Cuma günü bende başladım 15 dk iki agrı birbirine girdi iki gündür eşim evde yapamıyorum ama dwm edicem yarından itibaren
gulcezerenarslan Busragokceberra odaya geldikten sonra basmışlardıı anamm böyle bi acı yok iyikide basmamışlarr bosver
Esram54 Banada 3 kere bastırdılar felaket bişey ya ömrümden ömür gitti resmen😩 Faydalı diyorlar bastırmak yoksa o acıya dayanılcak gibi değil😰5 ay oldu hala karnımın içi ağrıyor çok bastırdılar ondanmı oldu acaba diye düşünüyorum
Kirpapatyasi1 Busragokceberra benim bastılar 2-3 kez ve kum torbası da koydular ama yine sarkık 🤦🏼♀️ 4 ay oldu
Kirpapatyasi1 Busragokceberra Bilemiyorum ben istemediğim halde yaptılar senin tercihine göre değil sabret diye. 🤦🏼♀️ Ama yapmaları iyi oluyomus tabii.
TospikOglusum Busragokceberra aldığım en en güzel kilolar hiç göbeğim yoktu mesela normalde o bile hoşuma gidiyo ben çok memnunum eminimki kendimi hazır hissedince kilolarimida veririm💪🤗
Cansu0825 Son_1453 spor yaptıkça vücut açılıyor evde dura dura iyice hantallastik hareketsizlikten her yerimiz agriyo
Cansu0825 Mugeela44 isin açığı annemde dedi tak diye ama o ara oğlumyogun bskimdaydi 20 gun kaldı sonrasinda ise hastane surecimiz vardi o dertlerden aklıma bile gelmedi bir kez denedim canim cok yandi sonra denemedim peki şimdi taksam etki etmez mi diyetteyim sporda yapiyorum
Selinglr Busragokceberra banada basmadılar ama benım karnım kucuktu ıc karnım genışti sanırım hemen indi