Cansu0825 canım benim karnımda çok büyüktü gören aynı ikiz mi diye soruyordu doktorum dahi endişeleniyordu dogum anımda bile karnı endişelendiriyor diyordu yanındaki doktorlara gidip gelip benim karnıma bastırıp kanı dışarı attılar lakin iki ay oldu karnım hala bıngıl bıngıl değil sert rahim kapanmamış oluyor dikişin ne durumda karnım dikişimin üstüne yıgıldıgı için pişik oldu yaram kanadı yapıştı çok çektim ondan ben şimdi şimdi düzeldi ama karnım hala duruyor 7 aylık hamile gibiyim 😞 birde sırt bel bacak agrıların varmı