Nlgn_ttr cevap bulamazsınız çünkü doğru bir yöntem değil. Ölçtüğünüz şey çişin veya kakanın miktarı değil. 24 saatte kaka kurur, çişi bez daha çok emer o silikonlar iyice şişer, ağırlıkları değişir 24 saatte. Doğru bir yöntem değil yani. Bezi açtığınızda az mı çok yapmış çişini kakasını gözlerinizle görüp hesap etmeniz daha doğru olur hatta.. Mühim olan çişli bez sayısı. 2 gün önce BİM’e bebek tartısı gelmişti, onu almanızı tavsiye ederim endişeleriniz varsa