Nlgn_ttr atak döneminde meme mama reddini çoğu anne yaşar ve bebekler 3aydan sonra az kilo alır.yani bebeğin bezini tartmaniz onun daha çok yiyebilecigini göstermez.gunluk 5.6bez cisli bez aliyosaniz doyuyodur ki atak döneminde maaleseff dikkatini başka şeyler çekebilir,ilgi başka yöne kayabilir yada tamamen reddedebilir.size tavsiyem tartmakmis falan boşa zman kaybi onun yerine bebeğinizle ilgilenin cisli bezleride çôpe atın ki burda kendinizle dalga geçilmesine fırsat vermeyin derim😉😁