Nlgn_ttr Merhaba anneler bebeğimin doyduğunu anlamak için 24 saatlik bezlerini biriktirip tartıyorum tartı miktarı kaç olmalı bilginiz var mı ?
Damla93 Nlgn_ttr biraz fazla abartılı değil mi bu yaptığınız bez sayısını takip etmeniz yeterli bence
Kbra2 Nlgn_ttr ilk defa sizden duyuyorum ama her gün aynı olmaz ki bir gün sabah çok çiş yapar bir gün az belki 2 gün de az yapar 🤔
Yenibebek_yenianne Nlgn_ttr Doyduğu daha mutlu bir bebek olmasindan ve kilosundan belli oluyordu sanki🙄
Kbra2 defneyaman emin miyiz benim oğlum bu aralar o kadar çiş yapmıyor doymuyor mu ki acaba alla alla 🤔
Yedaarven Yenibebek_yenianne Alerjik bebeklerde bu ikiside geçersiz oluyor malesef🤷🏻♀️ Hem kilo alımı az oluyor hemde hep huysuz oluyor. Eskiler doyma kriterlerini sadece ağlamıyorsa uyuyorsa diye bildikleri için, yeni anneler de sürekli ‘bu çocuk aç’ söylemine maruz kalıyor🤷🏻♀️
Nlgn_ttr Lina1205 dalga geçilecek bi durum değil yeni üye oldum üye olmadan takip ediyordum sorularıma cevap bulamadım üye oldum sordum
Nlgn_ttr 4ay atağı yasıyoruz ememk istemiyor emerse de çok kısa süreli emiyor bez sayımız da azaldı huzursuz mama kullanmıyoruz tartmak durumunda kaldım
twinsmomYY Nlgn_ttr kız bide uzun uzadiya yazmissin. Aglar surekli mutlu degoldir birde yani eline alinca anlarsin yapma bu eziyeti kendine. Madem oyle kucuk bir kutu mama al dene bakalim bir kac gun
cansuayy Nlgn_ttr eğer günde z4-5 kere çişini yapıyorsa sütünüz yetiyor bebeğiniz doyuyor demektir boşuna kendinizi bu kadar strese sokmayın tartmayls anlayamazsınız ki