Bgmyzc biz 5 aylıkken filan doktorumuza danışmıştık sideferi kullanabalirsiniz demişti baya bi kullandık. Eczacı yanlış yönlendirmiş kanaatimce. Birde o tür ilaçlar ilaç olarak geçmiyor takviye olarak geçtiği için tarım bakanlığından 4-10 yaş yazmak zorunlu olduğu için o şekilde yazıyor. Yani küçük bebeklerde kullanabilir