kagan1 Deletedmom5 ben bestiron kullanıyorum içeriği de temiz ve ayrıca içinde C vitamini var çok memnunum
Mrve2525 Deletedmom5 ocean kullanıyoruz tadı da guzel çok memnunuz saglık ocağının verdiği ilacı iki kez kullandım kabız yaptı bebeğimi o yuzden ocean tavsiye ederim
CigdeminMevasi Merictuna89 ahh en güzel yanıda o pas gibi asla kokmuyor vişne aroması var rengide kırmızı değil rakı beyazı gibi kızım seve seve içiyor hatta çektiğimde ağlıyor 😂
TalentedMom Merictuna89 tatlandırıcı olmayan Demir ilaçları hep öyle ben tadına baktım Demir tadı alıyorsun ben olsam ben de içmem diyorum. Çok kötü tatları
TalentedMom Deletedmom5 aynen meğerse içeriğinde inek sütü proteini varmış hele ki süt alerjisi olan bebeklere daha riskli daha da artabilir alerji durumu
defnesmomm Bgmyzc merhaba. Yasal sebeplerle 4 - 10 yaş yazıyor bildiğim kadarıyla. Benim kızım 10 aylık. 4. Aydan beri kullanıyoruz. Doktorumuz önerdi. Siz de takipi doktorunuza danışın.
Bgmyzc defnesmomm teşekkür ederim🌹 takipli doğrumuz suanlik yok doğum yaptığım hastanede ki cocuk doktoruna götürdüm hep ama değiştirmek istiyorum ona bir daha gitmek istemiyorum kovitten dolayıda öyle bir arayışa girmedim suanlik aşılarımız da bitti 1 yaşında bulacağım o zmana kadar inşallah hastalık biter gider
Ahkukulivahkukuli Deletedmom5 ferrum kullanıyorum içeriği temiz huzursuzluk vs yapmadı benim bebegim de. Sidefer de iyi ama.