TalentedMom Deletedmom5 içerisinde inek sütü proteini içeriyor dikkat edin mutlaka bize alerji yapmıştı
Deletedmom5 defnesmomm merhaba 😊sanırım sidefer alacağım 7,5 kilo oğlum ona göre kullanayım o zaman eczaneyede sorayım 💖
defnesmomm Deletedmom5 Benim kızım da 7.5 kilo 7 damla kullanıyoruz. Her ay 1 damla artırıyorsunuz. Yine de mutlaka doktora ya da eczacıya danışın tabi ki 🙏🏻💙 tadı güzel bu arada, bebeğim tükürür mü diye endişe etmeyin.
Rezoo Biz de ferrum kullanıyoruz. Bebeğimin süt ve çoklu besin alerjisi olduğu için doktoru bunu verdi. Gerçi bugün başladık inşallah kabızlık falan yapmaz 🙏🏻
Deletedmom5 Rezoo inşallah yapmaz benim bağırsaklarım tembeldi belki ondan hemen etkiledi kabızlığı.. normal doğum yaptım kabızlıktan korktum kullanamadım doğumdan sonra 😑
Deletedmom5 TalentedMom Önemli bir bileği benim için teşekkür ederim. Yalnız bu alerji işi kullanınca mı ortaya çıkıyor
Deletedmom5 defnesmomm evet sağlık ocağında ki bi bir Damla verdim tükürdü 😑 bende baktım tadı kötüydü gerçekten i. Tekrar teşekkürler ❤️
TalentedMom Deletedmom5 aynen meğerse içeriğinde inek sütü proteini varmış hele ki süt alerjisi olan bebeklere daha riskli daha da artabilir alerji durumu
Bgmyzc defnesmomm Oğlum 8 aylik bende arıyorum en çok sidefer ocean önerildi eczanede ayına uygun olmadığını söyledi ferrum verdi onun icinde de şeker var kullanmadım bide sideferin üstünde 4-10 yaş için kullanıma uygundur gibi bişey yazıyor yaş aralığı doğru anımsıyorsam kutusuna bakin isterseniz o yüzden eczane uygun degil dedi 🤷 sizin bebeğiniz ne kadarlık ??
Esraarass Bgmyzc biz 5 aylıkken filan doktorumuza danışmıştık sideferi kullanabalirsiniz demişti baya bi kullandık. Eczacı yanlış yönlendirmiş kanaatimce. Birde o tür ilaçlar ilaç olarak geçmiyor takviye olarak geçtiği için tarım bakanlığından 4-10 yaş yazmak zorunlu olduğu için o şekilde yazıyor. Yani küçük bebeklerde kullanabilir
defnesmomm Bgmyzc merhaba. Yasal sebeplerle 4 - 10 yaş yazıyor bildiğim kadarıyla. Benim kızım 10 aylık. 4. Aydan beri kullanıyoruz. Doktorumuz önerdi. Siz de takipi doktorunuza danışın.
Esraarass Deletedmom5 sidefer ve bestiron kullandım ikisinden de memnun kaldım. Ne kabızlık yaptılar ne de dişlerde leke