Bizde ilk hafta hipp kullandık sonra kabızlık yaptı sma geçtik kilo alımı fln çok iyi bebeğim 38 günlük 3450 doğdu şimdi 5 kilo oldu fakat 2 saatte bir acıkıyor normal mi bu acaba sizler de de öyle oluyor mu iki saati geçmiyor ilk bebeğimi doğduktan 5 gün sonra kalp krizi nedeniyle kaybettim o yüzden bunda sütüm gelmedi mecburen mama veriyoruz ama içim hiç rahat değil keşke emzirebilseydim