Gulsahhhh Meryemmemis hipp öneririm bende kullandım eğer imkanın varsa golden goat keçi sütü maması var onu da öneririm ne gaz ne başka bişey memnun kaldığım iki mama bunlar aptamil çok aşırı gaz yaptı similac tadını beğenmedi içmedi
Hilal06 Meryemmemis 3 saatte bir 90 cc dedi dr. Ama bizim 3 saati görmemiz mümkün olmuyor yeri göğü inletiyor iki saati geçince 😂
Mommyy- Meryemmemis hipp combiotic probiyotikli olduğu için gaz mamasıdır sindirimi kolaydır kaliteli iyi bi mamadır. Gazlı bebek annesiydim geçen sene bu zamanlar Hipp bizim sorunumuzu bitirmişti 9 buçuk aya kadar da aynı şekilde devam ettik. Sma da iyi bi mama ama etkisini görememiştim
Hilal06 Arkadaşlar birde şöyle bir sıkıntımız var tecrübelerinize dayanarak soruyorum büyük abdestini yaparken zorlanıyor kabız değil ama uzun masajlar sonrasında Dr. Tavsiyesi ile kulak çubuğuyla uyardığımız zaman yapıyor bu süreçte normal mı acaba
Eloo Hilal06 elektrikli süpürge, saç kurutma, çamaşır makinası sesi… Anne karnında duyduğu seslere yakın olan şeyler
Esilamm01 Meryemmemis bizim burada market var oradan alıyorduk fakat ebebekte daha uygun oldugu için ebebekten alıyoruz biz aylık alıyoruz toplu şekilde sürekli gitmemek için canım ebebekten al derim uygun hem İnternet sitelerindede pahalı ebebek en uygunu
ayselaltaca Katibee bizde sma comfort mamaya başladık günde sadece 2 defa veriyorum ona rağmen kakası aynı yeşil mukuslu değişik bir şey ve acaip kötü kokuyor. İshal mi oldu diye düşünüyordum demek ki olmuş. Siz mamayı mı değiştirdiniz,
Asli06 Meryemmemis kesinlikle hipp gaz sorunumuz bizimde vardı sma aldık çocuk krize girdi gazdan ama hipple çok güzel gazını çıkartıyor
Katibee ayselaltaca benim bir gün yeşil mukusluydu sonra içinde kan gibi parça parça bişiler vardı doktora götürdüm test yapıldı bağırsakta parazit var dediler mamayı değiştirdik ilaç kullandık öyle düzeldi mamayı bir kere verdim yanı sadece anında mukuslu kötü kokulu ishal gibi oldu