Gogo amin canım solunum testi oldum belli bir sınırı varmış doktor teşhis koydu ilaç verdi ama hala zor nefes alıyorum 🤷 bir ay sonra çağırdı ama bazen öyle tikaniyorum ki en fazla 5 gün daha idare edebilirim ilacı 15 gün kullanmış olayım diyorum tekrar başka bir doktora gidicem