BenMathilda
Çok geçmiş olsun, ben de sürecimi paylaşmak istedim belki faydası olur.
Bu hafta başında karantinamız bitti. Ben eşim ve 4 aylık kızım yakalandık. Çocuklarda tedavi uygulanmayıp semptomlar tedavi edildiği için ona test yaptırmadık. Kan alındı, röntgen çekildi zaten hastanede çok korktu. Bir de burnuna o çubuğu soksunlar istemedim ama o da semptomlar gösterdi o da pozitifti.
Eşimin çalışma arkadaşı temaslıymış, öğrenir öğrenmez odaları ayırdık, maske takmaya başladık evde. Ertesi gün eşimin testi negatif çıktı. Negatif çıkınca bütün önlemleri bıraktık.
Semptomlar başlamadan test negatif çıkıyormuş maalesef bilmiyorduk. Eğer bilseydik belki kızımızı koruyabilecektik.
Benim vucut ağrılarım oldu 3 gün. Bebeğime bakmaya, yemek, temizlik yapmaya devam ettim yani çok kötü değildim özellikle kalçam ağrıyordu. Haftasonuna doktor randevusu aldım, ama haftasonuna gelemeden koku hissimi kaybedince covid olduğumuzu anladık.
Hepimiz ayrı odalarda uyuduk(Viral yükü arttırmamak için gerekli) hep maske taktık, ben hep çift maske taktım bebekle daha çok ilgilendiğimden.
C vitamini, d vitamini, propolis, balık yağı, multivitamin içtik.
Kemik suyu, paça, tavuk çorbaları içtik bol sarımsak sirkeli, çok sarımsak yedik. Turşu yemeye çalıştık. Elma, zencefil, ıhlamur, ayva çayı tükettik bol bol.
Bol su içip, düzenli yedik, hemen hemen her gün portakal suyu içtik.
Bebeğimde ses kısıklığı, kusma ve ishal oldu. Semptomları için doktorun verdiği ilaçları kullandık. Sürekli irtibat halindeydik doktoruyla. ateş olmadı, huzursuzlandı biraz bol bol emzirdim.
ben ilaç kullanmadım, ayakta atlattım diyebilirim. Eşim ilaç kullandı, kas ağrıları ve bitmeye yakın öksürük dışında o da iyiydi.
Öksürük ikimizde de hastalık bittikten sonra 1 hafta daha devam etti.
Umarım kimse yakalanmaz bu illete.
Acaba kötüleşecek miyim, bebeğime bir şey olur mu korkusu yetti.
Doktorlar Kan tahlilinde bazı değerlere bakarak ### hastalığı nasıl geçireceğinizi tahminleyebiliyorlar. Kan tahlillerimizi gören doktorlar hafif geçireceğimizi söylemişlerdi.
Kanda iltihap ya da bir vitamin eksikliği varsa paralelde onun da tedavisine başlamak için bence bu kısım çok önemli.
Sevgiler,