Tüm yorumları okudum sormak istedim geçirenlere. 10 aralıkta eşim covid oldu. Devletin verdiği ilacı kullandı. Yemesine dikkat ettim hafif atlattı gibiydi. Ta ki düne kadar😣🤔 2 gündür acillerdeyiz. Nefes alamıyorum,sıkışıyorum diyor. Göğüs dr,na gitti 2 tane. Tahlliller,röntgen herşey temiz. Devlet hastanesininde covid polikliniğine bakan dr u. Sen covidi atlatmışsındır bu tarihe covid mi kalır. Psikolojik böylesin demiş. Ya ağır bir tahribat yada korkudan (eşim evhamlı,paniktir bütün hastalıklar konusunda) anksiyete bozukluğu oluştu bilemiyorum. Psikiyatri ye göründü oda sakinleştirici türü hap vermiş. Bugünden beride başım ağrıyor diyor. Yemin ederim çöktüm psikolojim bozuldu. Biz gibi olan varmı😞napcam bilmiyorum cocuk bi yandan,eşim bi yandan. Ben sanki çok iyiyiyim çökmüş durumdayım ya🥴 biz gibi olan varsa lütfen yazın. Covide baglı mı değilmi ayrım yapmamız açısından