BenMathilda Çok geçmiş olsun. Surekli aklimda. Ben de emziriyorum oglum 16 aylik memeye cok düşkün. Ya hasta olursam naparim ben diye. İlk zamanlar bebegimden ayirirlar diye cok korkuyordum oyle soylentiler geziyordu. Simdi anne maske takip cocugunu emzirebiliyormus. Oglumda 2 ay kadar once yuksek atesli birhastalik gecirdi. Cok korkmustuk doktor koronadan bile suphelendi ama 2 3 gune vucudunda dokuntu vererek hastalik bitti. Doktorda demekki korona degildi diye dusundu.Ben ara ara “eyvah bogazim acidi. Basim agriyor. Kaslarim agriyor. Burnum mu sizliyo? Yoksa korona miyim? Belirtilere hemen bakayim” diye kendi kendime telaslaniyorum. Hatta bazen kesin bu sefer koronayim diye kendi kendimi yiyorum. Herkes gibi diyelim bende kesin korona gecirdim ya diyorum cunku koronanin ilk ciktigi zaman cok hastalanmistim. Oksuruk,nefes darligi yuksek ates ve koku kaybi yasamistim. Aa kesin ozaman oldum diyorum. Buda aklima mantigima sigmiyor yani ulkece daha yeni haberimiz olmus ben baska bir hastalik gecirmiste olabilirim. Doktorlarin dedigi gibi korona yuzunden diger hastaliklari da unutmayalim. Onlar hala cok tehlikeliler. Belki agir bir grip geçiriyoruz test yaptirmiyoruz. Korona sanıyoruz. Bilemiyorum. Allah hepimize evlatlarimiza once saglik versin. Sonra ulkece bu illetten kurtarsin bizi. Tekrar cok gecmis olsun🌺