BenMathilda bu post hep üstte dursun lütfen maalesef biz de bu süreci yaşıyoruz.
eşim ptesi gecesi titremeyle uyandı hafif de ateşi vardı sonra ilaç verdim aferin geçti.
birkaç gün sonra yani dün tat alamıyorum dedi ve test vermeye gitti birkaç saat sonra test sonucu çıktı pozitif filyasyon doktoru hemen aradı ve 5 dk sonra eve geldi.
Bende de 1 haftadır başımda bir ağırlık var dün de burnum yanmıştı bana da test yaptı sonuç bugün negatif…
20 aylık kızımız var odaları ayıramıyoruz kapı kapatamıyoruz haliyle odalara girmek istiyor anlamıyor yarım saatte 1 odayı havalandırıyorum. Ben kesin pozitif bekliyordum hala öyle olduğumu düşünüyorum belki birkaç gün sonra test yapsak pozitif çıkarım bilmiyorum maske taktım evde öyle dolaşıyorum.
hibisküs çayı içiyoruz, kivi mandalina, yemek olarak da fazla yemeye çalışıyoruz güçlü olalım diye inşallah bu şekilde atlatırız 10 gün karantinadayız.