BenMathilda öncelikle geçmiş olsun. Benim de 3 Aralık günü ani gelen ateş üşüme ile covid sürecim başladı. Belirti baslar baslamaz hemen esimi aradım semptomlarimi söyledim corona olabileceğimi,hemen parol almami söyledi. Hatta ablam yeğenim ve annem bizdeydi,hemen ablam ve yeğenimi eve gönderdim, annem bebekten dolayi bizde kaldığı için tabi o covide yakalanmadan kacamadi. Neyse esim doktor olduğu için is çıkışı covid testi getirir size testi yapar hastaneye götürürüm dedi. Bu arada eşim kasım ayinda 2 güne bir covid nöbeti tutmuştu ama her hafta testleri negatif çıkmıştı,o yüzden evleri ayırma gereği duymamistik, neyse ertesi gün annem ve.benim testlerimiz pozitif cikti ama eşimin hala negatif test sonucu. Eşim 3gün üstüste test yaptirmasina rağmen sonuclar negatif cikti,tomografiye girdi yine negatif,kanlari temiz çıkıyor falan,artik enson balgam testi verdi orda pozitif olduğu cikti sonunda. Ben hastalığın 2.gununde koku kaybı yaşadım annemde de 3.Gün koku kaybı basladi. Hala ikimizde de bu durum devam ediyor. Bende cok öksürük oldu.annem.ve eşimde ağrı cok oldu.esimde suqn burun akıntısı annemde ise bas ağrısı oluyor arada, bende pek nisey kalmadı.bu süreçte Kullandığımız ilaçlara gelince ben emzirdigim.icin caletra diye bir ilaç var onu kullandım 5 gun annem ve esim favira yı kullandılar bunun yanında kan sulandirici iğne yapıyoruz hala kendimize kanda pıhtı oluşmaması adına. ilave olarak c ve d vitaminlerine devam. Surekli meyve tükettik, kabuk zencefil,zerdecal,tarçın,karanfil ve limonu kaynatıp demledik ve onu içtik bunun yanında bala toz zerdecal zencefil tarçın.karabiber karıştırıp macun yaptık ve sabahları 1 tatlı kaşığı onu tükettik. 2 AylikBebeğime gelince sadece 1 gun 1 kere ateslendi. Parol ile destek verdik ona da. Bizim sürecimiz boyle.persembe günü karantinamiz bitecek inşallah. Esimin ise çarşamba günü bitiyor sağlıkçı olduğu için. Sanki insan değil sağlıkçılar o da ayrı bir konu. Herkese cok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.