busebuse Eğer ki mama da kullanıyorsan 1 çay kaşığı vermelisin, bebeğim 4 aylık anne sütü alıyor arada mama kullanıyorum yine de su veriyorum hem ağızında aft oluşumunu da bir nevi engellemiş oluyomuş
sapling prensinveannesininguncesi ama bebeğin onu hazmetmesi için gerekiyor su. Ver sen canım günde birkaç kaşık. İleride böyle küçük şeylere takılmışım diye gülüyorsun kendine çünkü.
prensinveannesininguncesi sapling inanın en güç dönem yavrumun dili olsa da konuşsa 😂 neye ihtiyacı olduğunu söylese her konuda temkinli yaklaşmak bi süre sonra zarar veriyor hem bana hem bebeğime çünkü stres yapıyorum
sapling prensinveannesininguncesi çok normal canım çok pimpirikli oluyoruz ama ilerde küçük şeyleri abartmışız diyoruz. Bize vermişler ne oldu ? Bende verdim biraz biraz o yüzden
elmalikurabiye prensinveannesininguncesi doktorlarin da biri digerini tutmuyor. Bizim doktorumuz ki kendisine asiri asiri guveniyorum mamadan sonra azcik su verilmeli bagirsaklari kaldiramayabilir demisti.
prensinveannesininguncesi elmalikurabiye bende doktorumuza güveniyorum aslında çünkü meslekte yıllarını vermiş artı özelde olmasına rağmen sıra dahi bulunamıyor gerçekten alanında uzman hatta dedi ki böbrekler geç gelişir suyu kaldıramaz eğer su verirsen böbrek taşı ve ya herhangi böbrek hastalığı kaçınılmaz olur dedi
minnosizmmm prensinveannesininguncesi ben kızım ilm doğduğunda sarılıp olduğu için mama verdim memede emiyordu doktorum suda vermelisin biraz dedi çay kaşığıyla 3 tane falanda olsa verdim sonra 4. Ayda su içmeye başladı yazındi ama mamaya da koyuyorsun suyu sonuçta kaynatılmış soğutulmuş hazır sudan verebilirsin bence
Hayat prensinveannesininguncesi mama vermedim ama verseydim de su icirirdim emzirirkende vermistim su cunku
Deletedmom5284 prensinveannesininguncesi mamalardan sonra 5-6 damla ağzı ıslansın mama damağına yapışıp kalmasın diye veriyordum
Asli123 prensinveannesininguncesi mama kullanıyorsanız vermeniz lazım diye biliyorm. Ben mama vermedim ama ona rağmen su veriyordum. Ne zararı olacak. Faydası bar bence
Betul_mkllf prensinveannesininguncesi ağzında pamukçuk oluşmaması için mamadan sonra bir iki çay kaşığı verebilirsin mama kalıntısı nedeniyle de pamukçuk olabiliyor.4aylık iken demir damlasına başlanıyor damladan sonra da su vermek gerekli bir iki çay kaşığı kadar yoksa diş çürümesi yapıyor gelen dişler çürük çıkabiliyor.