Suna_m prensinveannesininguncesi verilmemesinin sebebi suyun zararlı olması değil aslında. bebekler hem acıktıklarında hem susadıklarında meme ister, su verirseniz meme talebi azalır. Su vermediğinizde memeyi daha aktif emer ve dolayısıyla memedeki süt üretimi artar.
Muverrih prensinveannesininguncesi Mamalar sırf su zaten.. ben doktora sordum vereyimmi diye verebilirsin bir zararı olmaz dedi ama gerek duymuyorum
Dn123 prensinveannesininguncesi anne sütü alanlarda gerekmez bence ki benim şimdiki aklım olsa yine de verirdim. Ama mama yiyorsa ver biraz bence mamadan sonra. Mesela ben 6 ay vermedim. Çok zor alıştı şu icmeye
Ezgi2609 Benim bebeğim mamayla besleniyor ben gün içinde 1 2 defa veriyorum.Suyu kaynattım soğuma bıraktım küçük biberonda
Srhnzlcn prensinveannesininguncesi ilk 6 ay anne sütü yada mama yeterli.. şimdiden su veren kimyon çayı rezene verenler var ve zararını görmedm diyen.. o zararını şimdi değil zaten ilerleyen yıllarda böbrek rahatszlıkları olarak gösterirmiş..