miniktavsanim bende polikistik overim ama iki çocuğum var. Kızım 10yaşında oğluş 5 aylık. Aradaki zaman olmamazlık değil benim tercihimdi yoğun çslışıyodum kızım sağda solda kaldı sonra büyüdü ben istemedim rahata alışınca en son yine kızım herkesin kardeşi var benim niye yok diye ağlamasından olsunmu olsun dedik ve hemen hamile kaldım😁 şöyle ki polikistik over nir hastalık değildir, senin vücudunun bi parçasıdır. Su topları gibidir adet olunca patlar sonra mantar gibi tekrar çıkar tedavisi bu yüzden yok. Endişe panik stres yapma bak okadar tedavi gördün olmadı bıraktın umursamadın oldu.üzerine düşme zaten bebeğin küçük niye acele ediyosun en az 4 yaş bence aralardında olsun. Çünkü o hengamede sen tükeniyosun