miniktavsanim canım ben daha evlenmeden 2 doktorda bana pko tanısı koydu en az 6 aylık bir tedavi gerekiyor dedi 2 doktor da ben düğünüme 1 ay kala idrar yolu enfeksiyonu olmuştum bu çocukluğumdan beri çok sık olur ama çok fazlaydı enfeksiyon karın ağrısından duramıyordum annemde soğan suyu kürünü duymuş iltihaplara enfeksiyonlara iyi geliyor diye babamda da prostat vardı onada bana da her gün içirdi ben evlendim eşimde söylemiştim tedavisiz çocuğum olmazmış diye oda 3 ay korunmayız olmazsa o zaman gider gereken tedaviyi oluruz sıkma canını rabbim bilir dedi bende eşimde öyle diyince hiç kafama takmadım evlendik 1 ay sonra çift çizgi ben şok nasıl yani doktora gittim hani tedavisiz olmazdı dedim ama nasıl olur sen pcolusun dedi bana doktor da şaşırdı bence kafana hiç takma bir de o soğan suyu kürünü dene ben internetten sonra baktığımda pcolu hastalara da iyi geldiğini okumuştum