miniktavsanim benimde evlenmeden önce de aynı şekilde bazen 3 ay adet olmazdım, evlenince düzelir dediler. Evlendim gene aynı 2 ay adet olmadım, sonra doktora gittim polikistik over sendromu dedi. Ardından bana ilaç verdi, hap her gün saati saatine içtim. İlk seferde hamile kaldım. Bana da dediler doğumdan sonra değişir diye. 5 aylık kızım 3 ay boyunca hep aynı zaman adet gördüm ama son adetim 2 hafta gecikti onu da yeni oldum. Birde korunmadan sonra 6 ay 1 sene içinde anca olurmuş çocuk. Bende korktuğum için korunmak istemiyorum açıkcası. Ama düzensizlik olduğu için ovülasyon testi deneyebilirsin. En büyük düşmanın stres, stresi bir kenara at ve akışına bırak 🌺