Merhaba kızlar benim bu sorunum vardı eskiden adet düzensizliği filan neyse 5 yıl sürdü hemen hemen tedaviler oldum en son bebek olsun diye iğne vurdum olmadı bıraktım artık hastane ilaçları filan ve rabbime şükürler olsun bir evlat verdi bize şok olduk zaten duyduğumuzda çünkü pes etmiştik artık şükür rabbim nasip etti bize size şöyle soylıyım herkez doğumdan sonra eskisi gibi olmasın normal doğum yaptım hemen ardından yine bebek olur dedi bizde korunduk ilk 6 aya kadar ondam sonra serbest bıraktık bebeğimiz büyüsün biraz dedik bebeğim iki hafta sonra 1 yaşıni dolduracak ve yani çocuk oluyorsa da olsun dedik artık ve doğumdan sonra adetim düzelmişti yıllar sonra ilk defa her ay adete giriyordum ve hemen hemen iki ay olacak yine adete girmiyorum ya yinemi eski halime döndüm aranızda benim gibi olan varmı belki hamileyim dedim test yaptım geçen hafta çıkmadı bisey yine streslere girdim en pis tarafida adet görmemek onun stresi var aranızda öyle olupta yine hamile kalan varmı yada eskisi gibi olan varmı arkadaşlar ?