Gzmkaya bende yaptım alışverişimi fakat henüz kullanmadım sadece damlatmaz bardağını kullandım ondan çok memnunum gerçekten damlatmıyor Philips aventin.
Oioi silikon önlük, tabak(mama sandalyesine vakumlu oluyor çıkmıyor çok güzel), kaşık aldım set halindeydi.
Cam rende aldım.
Wee baby 2 hazneli mama kabı seti(üzerinde kaşığı var ve kapaklı çok güzel bi yere giderken)
Boon sıkma kaşık
Mycey slikon meyve sebze emziği
Birde bu çocuk aç ve acıkınca yer kitabını aldım 🙆♀️
Buharda pişirme aparatı alacağım ikeadan Burda önerilmişti Şuan bi tek o kaldı