Gzmkaya aventin hem bükülebilen hem norma ikili kaşığından çok memnunum
Yine Avent damlatmaz bardak çok gerekli
Alabilecek durumunuz varsa Avent buharlı pişirici benim elim ayağım
Cam rende ben kullanamıyorum çok yorucu
Tabak öyle almadım ufak cam kaseler aldım daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum
Yoğurt mayalamak için yine ufak kavanozlar Paşabahçe den almıştım
Önlük bir kaç çeşit aldım silikon ve muşamba kullanışlı oluyor