Minnaktosbik Nazellam ebem ceviz badem fındık bol su ve yeşillik tahin pekmez peynir 6_7 tane zeytin günlük bir tane yumurta haşlanmış kayısı hoşafı vs. Bunlar aklımda olan yememi söyledi sütü yaglandiriyormus
YeldaKuzey Nazellam mama verecegin için mi üzülüyorsun yoksa bebegin az kilo almış sütüm artsın diye mi?
Melikederinakinnn cydcvk kiz persentil yazcaktim otomatik yaziyor klavyem suan farkettim hahaha prezentabl yazmisim 😂😂😂
Beybiko-2020 Nazellam Biz de sağlık ocağına gittik 3 cm uzamış 600 gr civarı almış ben de telaş yaptım bir ama normal dedi hemşire emzirmeye devam et dedi.
Nazellam Beybiko-2020 doktor baen strese slktu resmen ya mama verirsen bi ayada mamaya alışır memeyi bırakır dedi sinrim bozuldu🌺
Prensesannesii34_ Nazellam öp başına koy kilosunu . Aynı doğmuş hatta benimki 2925 doğdu şuan 3. Ay 5 kilo sadece anne sütü mamaya gerek yok dedi bende vermiyorum mama . Huzursuz değil çiş yapıyor süt var ama kilo yok
Nazellam Prensesannesii34_ benmkide aynı huzursuz değil sık sık ama az süreli emiyo emerkende gayet iyi sütüm oluyo ama doktor öyle deyince sinrim bozuldu mamaya alışırsada bırakır dedi memeyi onada bozuldum 🌺
YeldaKuzey Nazellam mama kötü birşey degil hic emziremeyen anneler var. Mesela ben… benim cocugum daha 4 aylık ve mama ile besleniyor sagsam 30-40 cc süt anca çıkıyor oda günde 2 sefer anca. Ama yinede şükrediyorum bogazından bir damla geciyor gecmeyedebilirdi. Sonucta mama ile doyuyor ve cok şükür saglıklı. Bunun icin sakın üzülme sakın…
Prensesannesii34_ Nazellam Benim de az emiyor 5 dk emdiği çok nadirdir.sütte çok sağıyorum poşetliyorum . Kilo yok amaç yinede mama vermiyorum doyuyor çünkü sadece kilo almıyor
Nazellam Prensesannesii34_ aynen benimkide öyle beş dakika sürmüyor ama ben sağma yapmıyorum o ladar çok gelmiyo sütüm malesef 😔
Ediseymenatay Prensesannesii34_ kısa süreli emdiği için sütun yağlı kısmını almıyor karnını hemen doyuruyor bırakıyor anladığım kadarıyla o yüzden çok kilo almıyordur sütun yağlı kısmı sonunda demişti sağlık ocağında ki ebemiz aynı göğusu iki üç defa emzir öbürüne geçmeden mutlaka
Mehtap4467 Nazellam moralinizin neye bozulduğunu anlayamadım.sonuçta ayda en az yarım kilo aldığı taktirde her şey normal demek olmuyor mu?
Nazellam Mehtap4467 bende öyle biliyordum ama doktor normal değil dedi haftaya tekrar kilo alımına bakıp mama takviyesine başlayalım dedi ondam üzüldüm
Satgiray Nazellam yemeniz den kesmeyin benim de bebeğim 3 aylık kendimi denedim az yedim ve sütüm azaldı, kalitesi de düşüyor bol fındık ye sütü güzel yağlandırıyor gece yatarken bile kuruyemiş yedim çok şükür kilo aldı benimkide düşük kilolu doğmuştu
Nazellam Satgiray aynen az dikkat ettim çok kilo aldım die artık etmem önemli olan bebeğimin emmesi teşekkür ederim 🌺