Ediseymenatay Prensesannesii34_ kısa süreli emdiği için sütun yağlı kısmını almıyor karnını hemen doyuruyor bırakıyor anladığım kadarıyla o yüzden çok kilo almıyordur sütun yağlı kısmı sonunda demişti sağlık ocağında ki ebemiz aynı göğusu iki üç defa emzir öbürüne geçmeden mutlaka
Prensesannesii34_ Ediseymenatay biliyorum canım çok kafa patlattım süt konusunda . Öyle yapıyorum zaten . Aynı değişen birşey yok .Ek gıdaya kaldı işimiz
Nazellam Beybiko-2020 benim doktorda var sanırım bir sıkıntı banada bi ay bile denemeden mamaya başla dicek neredeyse zaten haftaya kesin der 🌺
Nazellam Nilbebek12 hayır emmeyi bırakır dedi doktor mamaya başlayınca bir ay içinde o yüzden anne sütü bağışıklık için çok önemli o yüzden altı aydan önce bırakmasına üzülürüm ve tabiki mamaya başlamak istemiyorum umarım başlamayız ama başlarsakta yapacak birşey yok 🌺
Ediseymenatay Prensesannesii34_ totale bakarsan üç ayda üç kilo gayet iyi bir kilo da hiçte az değil aslında üzülme sıkma canını yani ❤️ aman bu canımız bebiktolar her türlü buyuyorlar yeter ki mutlu huzurlu olsunlar kilo dediğin nedir ki şöyle düşün Afrika’da ki bebeler bile o açlıkta yoklukta büyüyorlar 👶 anne mutlu bebek mutlu gerisi teferruat ❤️
Nazellam Satgiray aynen az dikkat ettim çok kilo aldım die artık etmem önemli olan bebeğimin emmesi teşekkür ederim 🌺
Beybiko-2020 Nazellam Siz panik yapmayın çişi nasıl bezlerde, azalma hissediyor musunuz bence yoksa böyle bir sıkıntı da mamaya da gerek yok gibi, tabi doktor o da biz daha mı iyi bilcez diyorum bir yandan da ama bazıları gerçekten yanıltabiliyor.
Nazellam Beybiko-2020 çişli bez sayısı iyi gbi beş tane alıyorum günde ama bazıları çok dolu bazıları az oluyor bilemedim ki
Nazellam Nilbebek12 bir buçuk aya mama alan bebekler bırakırmış memeyi öyle dedi ondan sinirim bozuldu haftaya gidicez bakalım ne dicem bende anlamadım doktor nasıl bi doktor valla
Renk Bugun doktor kontrolumuz vardı.3 aylığız. Benım bebegım 2900 dogdu. Bugun kılosu 5860 cıktı tesaduf sizinle aynı :) doktor gayet iyi dedi. Hatta 3. Ayda 5000-5500 olmasını bekleriz fazla bıle almıs dedi. Bosuna canınızı sıkmayın. Gayet iyi kilosu.
Nazellam Renk ayy saolun içim rahatladı nende kızımı aç mı bıraktım die yiyorjm kendimi kaç saattir 🌺💕
23082020 Nazellam Bnmki 400 gram almış doktor sık emzir dedi meme reddi faln yaşadık ben ona bağlıyorum biraz bakalım bbu ay kaç alacak 5400 kilosu normal ayına göre dedi
Nazellam 23082020 geçen aylara göre kızım az almış ondan telaşlandırdı bzi az almışta felan fistan işte saolun normal demekki benimkide 💕🌺
Nilbebek12 Nazellam takma sen doktorun dediklerini neden bıraksın memeyi . Hem meme ver hem mama ver bişey olmazzz bırakmaz snne kokusu bırakılır mı o senin kokunda huzur buluyor
Ayshm Nazellam biran bu postu ben actim zannettim o kdar ayni dusuncedeydim seninle.ben 2 ay 20 gunluk iken kontrole gittim 5100 gram diger ayda 800 gramin altinda alirsa mamaya baslayacaz dedi.Benim emzirme danismanim var onunla gorustum 500 grama kadar normal cis takibi yapmami soyledi.benim kizimda memede hemen uyuyor.simdi makina aldim hem sagip veriyorum hem emziriyorum suan tartilmadik ama 2 haftada baya kilo aldigini hissediyorum agirligindan.Sende deneyebilirsin.bende mamaya karsi insan degilim ama sutum varken de mama vermeyi asla istemem.
Nazellam Ayshm aynı düşüncedeyim canım sütüm varken mama vermek bende isteöiyorum tabiki çok gerelliyse onuda vercem ama bağışıklığı için en güzeli altı ay anne sütü❤️
Gulcanyvz Bizim kız 2720 gram doğdu 2500 e düştü 3 aylık kontrolde 5 kilo çıktı ilk iki ay güzel aldı bu ay 550 gram almış sadece malesef yapacak hiç bişeyim olmuyor çünkü zorla versem öğürüyor 🤷🏻♀️Canları sağolsun
Nazellam Gulcanyvz benim kızımla hemen hemen aynıymış öyle tabi canları sağolsun sadece anne sütüne devam dimi siz de de arkadaşlar gibi 🌺