Kızlar yardım lütfen bebeğim 2875 doğdu ilk ay 1300 gram aldı ikinci ay 850 gram bu ay ise sadece 580 gram almış ve kilosu 5680 gram doktor bi hafta daha bakalım eğer kilo alımı iyi olmazsa mamaya başlarız dedi moralim çok bozuldu nasıl düzeltebilirim bu durumu diyette yapmıyorum sadece dikkat ettm az az yedim herşeyden ondan mı oldu üç litre su hiç akstmadan içtim aslında çok mutsuzum yardım edin lütfen 😭